Start all over again

Nu har jag gått tre dagar på Tullinge Gymnasium, och jag måste säga att jag älskar min nya klass! Skolan är superbra, i alla fall känner jag så just nu, och det är väl bra efter sådan kort tid? Hur som helst, det har blivit lite mindre bloggande, och det är tråkigt tycker jag, men det är trots allt ingen idé att skriva utan att ha någon vilja! Jag mår i alla fall hur bra som helst just nu. Nu är jag pepp inför fortsättning med skolan, Berlin-resan med kören, samt att sätta igång med ridningen. Jepp, det gick bra med provridningen!

Jag är igång med att sätta musik till mina låtar jag skrivit. Det är på gång, men är lite klurigt att få en bra inspelning, eftersom jag inte riktigt har de rätta sakerna till det! Får se om jag införskaffar mig lite coola prylar, för jag känner att det skulle vara värt det. Det jobbiga då, är ju att man behöver stationär dator till sådana.

Nej, jag ska bli bättre på att lägga mig i tid (hur många gånger har jag inte sagt det?), så ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0