The book about Abby

Det här är illa, jag har blivit mindre aktiv här på bloggen igen. Fast jag ska i och för sig inte blogga när jag inte känner för det, och inte heller när jag har tid. Nu kommer det i alla fall!

Veckan har varit lite till och från. Eller på sistonde har det nog varit så, och nu vill jag bara ha lov! Faktum är att jag gått runt hela dagen och känt att det här är allt sista dagen innan lovet, men inte då. Hela två veckor kvar, men jag ska nog överleva. Prov i NKA, matte och Medicin har vi innan vi slutar, men det är ändå skönt att ha just de ämnena kvar, och inte kemi, historia eller annat man måste anstränga sig inför.

Imorgon är det decemberläger, och på kvällen kommer Petter äntligen hem! Det känns tråkigt att jag är borta då, och att jag i princip har fullt upp hela söndagen. Jag kommer dock skapa mig lite tid, så NKA får komma i andra hand.


Hmm, blev sparat som utkast och jag har inte varit inne på datorn något under helgen. Tänkte att jag kanske kan publicera det hur som helst (skrivet i fredags).

Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

högre upp i örat..IGEN :)

hade ju problem innann men nu funkar det ganska okej iaf :)

2008-12-09 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0