Abby normal

Jaha, så nu har man mått skit sedan igår kväll. Visserligen har illamåendet lagt sig lite, men kroppen värker. Ah, precis som jag gillar det (eller inte)! Imorgon har vi i alla fall prov i medicinsk grundkurs, och jag har inte riktigt pluggat så mycket som jag orkar. Maria brukar i och för sig vara rätt snäll vid betygsättning så det kanske går bra i alla fall, annars kanske hon har lite förståelse. Jag har bestämt mig för att allting ska gå som smort när jag åker till skolan, även fast jag vet att tåget förmodligen kommer vara sent och 711 kommer åka, så att jag kommer sitta och nästan gråta där i flemingsberg. Känns som en daglig rutin nuförtiden.

Nu ska jag sova, tidigt jag vet, men som jag sagt är jag helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0