Beslutsam!

Kom nyss hem från yogan. Det var inte riktigt lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Det kändes faktiskt ganska bra, även fast mina muskler inte alls orkar särskilt mycket! Efter yogan gick vi till målarstigen, så syster kunde hämta några skivor hos sin kompis. Efter det gick vi till storskogsstigen och tog bussen därifrån till rönninge centrum. Jag tyckte vi kunde gå hela vägen från Salem, men syster orkade inte det. I alla fall, vi gick in på konsum och syster köpte onyttigt. Jag känner mig väldigt nyttig idag. Jag mår bra, förutom att jag nu är lite matt i kroppen!
Jag tror jag ska gå på yoga varje fredag från och med nu. Sen ska jag och Malin simma varje måndag. Det blir bra!

Jag går på vägen av saknad,
fast besluten att ta mig härifrån
vägen av saknad, gör mig hel

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar att läsa dina blogg inlägg sötnos:)

2008-01-21 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0