Ingenting om allting

Jag har skaffat blogg nu. Tänkte att det kanske är bra att skriva av sig lite.

Jag gick på promenad med Malin idag. Hon är typ bäst!
Saken är den att jag inte mår så bra just nu, av olika anledningar.
Vi pratade. Sen gick vi in på konsum och köpte en påse chips.
Vi satte oss på en bänk och åt. Tröstäta kallas det.

Men vi ska börja träna! Och det måste bli av. För jag måste tänka på annat.
Just nu är jag förkyld och det suger! Det är ju inte så bra att simma då, men vi ska nog hitta på något.

Forgetting all i'm lacking
Completely incomplete
I'll take your invitation
You take all of me


låten beskriver så bra hur jag känner just nu. Hur allting är. (Blanket - Do without)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0