Sömnlösa nätter, sena ankomster

Jag mår mycket bättre idag.
Tack alla, för att ni verkligen fått mig att inse att det aldrig skulle fungera, att det skulle bli kaos.
Tack Malin, för att du finns. Det hjälpte verkligen att prata med dig igår. Jag känner mig starkare nu.

Jag har dock lite problem med sömnen. Har helt uteslutit sömn vissa nätter, och andra endast sovit ett par h.  Igår natt, efter jag gett upp hoppet om att somna, lyssnade jag på musik och skrev massor. Jag fick ihop 6 låtar!  Sen somnade jag runt halv 7. Vilket var väldigt dumt gjort av mig. Jag kom 2 h sent, och har nu sammanlagt 6 h återläsningstid.


 

Min tystnad är ett rop efter hjälp

Kom, visa att du bryr dig

Gör dig synlig för mig


-ur en av de låtar jag skrev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0