A tornado, definitely a tornado!

Mitt liv är som taget ur en sådan där kaosartad film, där det inte händer någonting, men allt blir helt fel i alla fall. Eller ja, det bror ju på hur man ser det. För mig har det inte varit så händelserikt, men om någon annan hade varit i mina skor hade denne nog tyckt att hela mitt liv är uppbyggt på drama. Det kanske är så det är...


Alfhild, Alfons och Arja har namnsdag och ja, jag föds. 3 september 1992, 11:56 på Huddinge sjukhus. Liten, skrikande sak. Inte så mycket annorlunda från andra barn, om man inte tänker på att alla faktiskt är unika. Söt, nja. Tjock, rätt så. Fast ändå, det är ju jag! Vad minns jag av den tiden? Inte ett skit! Så varför inte skippa det onödigt tråkiga, minnesluckiga första 13 åren?


Jag måste skriva ner saker, så jag kanske förstår dem.. Jag önskar att jag orkat skriva en bok, men som jag sagt tidigare, vem vill läsa om mig?


Nya tag: Nytt innehåll! Egoism, tankar och åsikter kommer publiceras hädanefter. Kanske även uppsaters jag skrivit, men det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0