Chaos Theory

Deprimerad, helt nere. Anledning, okänd! Inget har hänt, ingenting alls. Kanske är det därför jag känner mig som jag gör. Mesta tiden spenderas ändå framför datorn eller tvn. Jag gillar det, men det är väl inget att rekommendera: det är oerhört beroendeframkallande! Jag var mycket med kompisar när jag var yngre, men inte alls särskilt ofta längre. Jag vet inte varför, men det blir väl i princip att vi gör detsamma som jag gör annars även när jag umgås med mina kompisar. Min fantasi är inte av bästa sorten, så det blir bara så. Tråkigt, jo det kan tyckas. Därför är jag inte ofta med kompisar, för det känns ändå bättre när man inte har någon annan att ta hänsyn till när det kommer till att välja sidor att besöka på internet, samt vilket program man är sugen att kolla på för tillfället. Det kan vara svårt dock: att välja. Välja vad man vill se på, välja vad man vill göra, välja vilken väg man bör ta. Jo, jag är lite utav en nörd, som klyvs av beslutsamhetsångest. Det jobbigaste är ändå mina fysiska problem: ryggont, magont, illamående, trötthet. Även där är orsaken okänd! Antagligen hör det samman med varandra.  Det är ändå väldigt jobbigt att inte få en diagnos på sina problem.



Jo, jag känner mig nere idag. Jag försöker ändå umgås med kompisar, och har faktiskt lyckats göra det ganska mycket på sistone. Fast nu har alla åkt bort! Det är tråkigt. Nej, jag mår inte så bra just nu...Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Lille

Neeeh du jag är hemma :D<3 och hoppas du mår bättre snart.. du kanske läste att jag inte heller mår så bra..? då är vi ju 2 =) okej för att det är bättre med en men du är inte ensam iaf :d

2008-07-18 @ 20:18:38
URL: http://icemoore.blogg.se/
Postat av: Simone

Mjo, vi får vara 'inte må så bra' tillsammans! Precis som vi är sjukiskompisar! :D :D Vi ska definitivt göra någe snart! ;)

2008-07-19 @ 04:26:38
Postat av: Linnéa

Asch, vi lider av ogrundliga deppressioner, ibland så!

2008-07-19 @ 19:53:57
URL: http://sympatiskt.blogg.se/
Postat av: Simone

Jo, det är ju tyvärr så! ^^

2008-07-20 @ 00:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0