Now what?

Infected, I am.

A danger to others, something you don't want to be near.

What am I supposed to do? Just keep away from you.

I don't want to be a burden, unable to make you food.


It's not easy, but I kind of like it.

I know that I wasn't overreacting before.

This is just for the moment. This is something new.

I will get over it soon, it won't last long.



  Gotland

Näst sista dagen på Gotland idag. Även den spenderades på stranden. Vi kom iväg lite senare idag, runt två-tiden. Det blåste lite idag, men var ändå skönt! Vi var ute till runt fem, och åkte sedan för att köpa lite rökt flundra, för att sedan åka hem. Jag är extremt trött idag, så jag slumrade till i bilen, och sov hela vägen. Middag: potatispizza samt flundran, vilket inte riktigt är något för mig, men sen är det inte heller mycket fisk jag gillar. Dator och dusch för min del, drinkar och prat för morsan och Nettan. Niklas är ute på en cykeltur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0