The visit

32 timmar hade jag varit vaken igår, innan jag slocknade i sängen bredvid Niklas, runt sextiden. Sedan bara sov, och sov vi. Tanken var att vi skulle cykla in till Visby, men så blev det ju inte. Nej, vi sov till ungefär tolv, sen gick Niklas och la sig i soffan i stället. Det blev så himlans varmt. Sedan sov vi hela natten. Innan det var vi på stranden. Sol, bad, musik och allmänt härligt. Jag står kvar vid att Gotland är fint!

Även dagen spenderade vi på stranden. Det  var ännu varmare idag, men precis lika fint! Tid på stranden, ger mycket tid till självinsyn och reflektion. Jag har kommit fram till att om killar är för snälla mot mig pushar jag iväg dem, även när det gäller kompisar. Jag antar väl att jag blir rädd att de ska vilja bli mer än så, även fast de kanske inte riktigt visar det. Jag är rädd för att låta folk tycka om mig mer än som kompisar, något de flesta skulle bli smickrade för. Jag vet inte, det kanske är normalt? Hur som helst, så är det så det ligger till. Sedan tänkte jag också på att jag måste träna litegrand. Jag ser ju så mager ut när jag ligger, med revbenen och höftbenen utstickandes. Så, förslag på något roligt sätt att träna?, för som ni kanske förstått är jag inte tränar-typen! Jag vet inte, jogga känns så meningslöst: liksom bara springa och springa. Fast visserligen kan jag börja gå på gym igen, det är bra på alla sätt! Så blir det, men troligtvis efter sommaren. Jag har ju fullt upp nu under resten av sommarlovet. Nu Gotland, sen jobba på ridläger i två veckor, så helt förslappad har och kommer jag ändå inte vara! Nej, nu ska jag vara social med min moder, Anette och Niklas. Ha det gött allt folk, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0