Back in the world

Jag är frisk, och ytterst glad för det! Vi kanske kan åka till Gotland i alla fall, lite senare visserligen, men ändå! Dagen började med lite cityakuten. Det skulle städas, men icke då, det blev tv och dator i stället. Niklas kom hit, vi åt grekisk sallad och åkte moppe till garnudden för att tända brasa. Lite tråkigt dock, eftersom det bara var vi två. Inte heller mysigaste vädret för brasa, så vi bestämde oss för att hälsa på Mårten och Marcus. Väl i Vårsta, visade det sig vara mer folk än bara dem. Ja, i Mårtens lägenhet vill säga, i själva Vårsta visste jag att det finns fler: Terran bor ju där! Vi åkte hem igen, åt lite och kollade film. Jag har gått ner 2 kg nu, när jag varit sjuk. Fan, jag går ner fort asså, men oroa er inte, när jag väl fått tillbaka mitt matsug, kommer de flyga på igen! Imorgon ska jag, Niklas och Davy rida. Det ska bli spännande att se hur det går!

Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0