Make a wish

Vaknade upp imorse med 39 graders feber, sedan har den gått upp och ner! Kramper i magen, illamående och allmäna problem med att somna om igen. Än mindre att vara uppe och röra mig, eftersom jag höll på att svimma om jag var på benen mer än 5 minuter i taget. Det är bättre nu dock! Jag har tvingat i mig massor med dricka, och lite soppa. Ipren är bra också! Jag hoppas bara att vi ska kunna åka till Gotland som bestämt, men chanserna ser ganska små ut. Morsan är också sjuk, och de vi lånar lägenheten av vill inte ha några sjuklingar där.


Min syster sa till mig idag att min blogg är deppig. Kanske är den det, men jag finner det enklare att skriva om det negativa än det positiva. Jag antar väl att jag är sådan! Jag kan passa på att reklama för hennes blogg nu när jag ändå pratar om henne: http://www.metrobloggen.se/dockan. Hon är bra på att skriva, så spana in den!

Inspirationen till att skriva är ytterst liten idag också, så detta blev vad jag fick fram!


Kommentarer
Postat av: Lille

Duu! Om din blogg är negativ och deppig nu, så kanske den behöver vara det, jag tror inte det har mycket att göra med dig faktiskt.

Jag i alla fall tycker att inte alla dina texter är negativa, och även om vissa är det, så är dom intressanta att läsa. Tänk bara på dig själv, det är din blogg och tänk på att dom som läser gör det för att dom vill det! (om du inte har tvingat dom förstås, men det tror jag inte)

2008-07-23 @ 20:54:00
URL: http://icemoore.blogg.se/
Postat av: Simone

haha, neej det har jag inte! och du har så rätt så! <3 puss på dig :*

2008-07-23 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0