I'm lazy, but I'll try

Är det svårt att blogga på något sätt? Nej, jag tycker det är roligt att skriva, men jag glömmer bort, förtränger, whatever. Jag ska än en gång börja om och nu fan ska jag anstränga mig.

Jag har en del plugg i skolan nu, inte så att jag känner mig stressad. Eller är jag det, jag vet inte? För både min naprapat och läkare tror det, men kan man vara stressad utan att känna sig så? Egentligen, människor går och pratar om hur mycket de har att göra, och att tiden inte hinner med, men jag känner att det inte spelar någon större roll huruvida man tror att tiden ska räcka eller inte. Att stressa upp sig för något gör ju inte att man får mer tid, det gör inte att man hinner med att göra fler saker. Det gör bara så att man presterar sämre i det man gör, då man har svårare att koncentrera sig. Nej, jag har lärt mig att stress är onödigt.

Jag känner att jag inte har något viktigt att förmedla. Vem vill läsa mina texter som inte handlar om något egentligen, utöver mitt liv, min vardag: mig i största möjliga mån. Egoist, javisst! Fast å andra sidan har jag bestämt mig att det inte längre spelar någon roll, för nu ska jag skriva vad jag vill, och de som vill läsa det gör det, de andra kan låta bli. Vänta lite, det jag skriver nu skulle inte ens jag vilja läsa, så jag borde sluta nu!

Sov när du vill, men gör det för det är jävligt skönt!


Kommentarer
Postat av: Lille

Det är kul att läsa din blogg :D nästan vad du än skriver:D fortsätt med det

2008-05-14 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0