Make of two hearts

Lov, kunde det komma mer lämligt? Det känns så skönt att liksom äntligen få pusta ut, vila och bara ta det lugnt! I och för sig har jag massor med läxor att göra, då alla lärare verkar tänka att man inte har något annat att göra i livet än att plugga. I alla fall på våran skola! Hur som helst ska jag inte sitta och klaga, för just nu går jag runt med den här härliga känslan i magen, och trots att jag har ont finns det liksom alltid något bra där, tack Petter!

Något mer orkar jag inte skriva just nu, och jag vet att det blivit tunt med inlägg här på sistone, men som jag sagt tidigare har jag lättare för att skriva om negativitet, och just nu har jag inte så mycket sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0