Thy will be done

I lördags kväll hade jag en underbart trevlig kväll, för jag fick träffa Julia igen! Det var verkligen jättelänge sedan jag såg henne, men nu äntligen kunde vi träffas! Sen var Davy med också, och det gjorde det ju inte tråkigare. I alla fall såg vi på två filmer. Den första vi såg var seven, vilken vi inte hade någon undertext till och då vi pratade igenom i princip hela filmen, hängde vi kanske inte med så här superbra! Den andra filmen vi såg var Djävulen bär Prada, och betydligt lättare att hänga med i, trots att man missade små delar. Efteråt pratade vi ett tag, och hade det bara allmänt trevlig. Dessutom, åt vi bullar. Jo, det var ju kanelbullens dag!


Söndagen var bara allmänt soft. Jag var hemma, kollade på tv och pluggade lite matte. Inte för att det hjälpte något inför provet jag hade i måndags, men jag kunde i alla fall försöka! Rättare sagt arbetade jag i kapp litegrand, men jag kom ju inte ihåg något från kapitlen innan. Vad spelar det egentligen för roll, förutom att jag inte gillar att få dåliga betyg. Fast å andra sidan, har jag ingen annan att skylla på än mig själv!

Både igår och idag är jag dock hemma från skolan. Svimmattack igår igen, och man blir ju så seg av det! Nej, jag hade nog klarat mig bra utan dem! Sen har jag sådan där jobbig huvudvärk. Tinningshuvudvärk. Jag kommer däremot försöka mig på att plugga lite idag, för annars lär jag ju komma efter! Fast vila är nog det bästa.

Kommentarer
Postat av: lille

vila du lilla vän, så såna otrevliga saker inte händer :O usch på dom..

jag kan ju meddela att jag är sjuk.. har ingen röst för tillfället och skivinspelningen är om 2 dagar.. HM säger jag till det. jag som aldrig blir sjuk :(

aja vi ses imorgon hoppas jag<3 puss påre<3

2008-10-08 @ 18:42:33
Postat av: Simone

moaah, vi sågs idag jaao! :D :D och du ägde och du vet vad jag säger till dig, och du vet att det är sant...tro på dig själv! :'D älskar dig! <333

2008-10-11 @ 03:29:47
URL: http://bestillmyheart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0