Take these broken wings

Imorgon är det NKA- prov. Jo, jag borde plugga, men ni alla borde känna mig lite vid det här laget! Att plugga i sista minuten är liksom min grej! Kanske inte det bästa, men det fungerar i alla fall. Hur som helst är det konditionsträning på idrotten imorgon. Jag funderar på om jag ska vara med eller inte, på grund av min rygg. Svårt beslut, och jag riskerar ju att få lika ont som senast om jag är med. Men å andra sidan vill jag ju vara med på idrotten och få betyg i det, så jag kanske ska bita ihop. Det är ju trots allt ett av det roligaste ämnena!

Idag var det kalas! Nelli, alltså min brorsdotter, fyllde ett år. Det går inte att beskriva hur mycket jag gillar mina brorsbarn. Oändligt mycket i alla fall, och gud vad glad man blir i deras närvaro! Hur som helst. efter kalaset åkte jag hem, och rensade upp bland skivor och dvd:er! En del låtar återuppväcker minnen. Man blir glad helt enkelt! Kort och gott, idag har varit en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lille

Jag blir glad när du har bra dagar simone :D<3 lycka till med pluggandet ;)

2008-09-21 @ 20:48:40
URL: http://icemoore.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, tack! :D ..Det blir jag också! ^^ höhö...I WILL ÄGA PÅ PLUGGANDET!!! öhöhöhrm

2008-09-21 @ 22:40:37
Postat av: Julia

Din halvdotter eller vad det nu var :D

2008-10-08 @ 20:01:43
URL: http://revengebastard.blogg.se/
Postat av: Simone

Halvson var det ju ändååå! :O men det va ju Wille! :P ...vad har hänt m din blogg btw? :(

2008-10-11 @ 03:31:32
URL: http://bestillmyheart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0