Rites of spring

Nu är det lov! Äntligen säger jag, fastän jag var ledig för bara en vecka sedan. Hur som helst är det skönt att kunna ta det lugnt och få saker och ting gjorda. Jag har snart garderob i rummet, så jag kan få bort de sista lådorna. Yes, de har stått i mitt rum under 4 månader.  Dessutom blir mitt rum städat på samma gång, vilket verkligen behövs.

Idag tog jag min moppe och åkte till hägersten. Jag och syrran tog oss en liten fika tillsammans och pratade. Senare ikväll kommer Johan, och vi ska diskutera spanien.

I övrigt blir det mest plugg och mys med Petter. Inget jag direkt klagar över. Eller jo, plugget hade jag ju visserligen klarat mig utan, men det måste ju tyvärr göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0