The war comes home

Idag har varit en bra dag. I alla fall största delen av den. Petter kom hit tidigt (tjugo i sju) på morgonen. Anledningen till det var att vi skulle till ungdomsmottagningens drop-in. Vi åkte dit och var där i tid, men de hade tydligen fullt eftersom det är lov och de hade en sjuksyster mindre. Det var bara att åka hem igen!

Efteråt blev det lite cityakuten-mys, innan vi åkte iväg till botkyrka rackethall och spelade tennis. Jo, jag kan erkänna att jag inte är den bästa spelare, men roligt var det i alla fall! Vi åt pizza i hallunda och åkte hem sedan.
  Väl hemma blev det dusch och ännu mer mys. Sedan kom syster och hennes kompis (Alena) och åt mat med mig, petter och moder. Det var hyfsat trevligt, men min mage började såklart säga emot så fort maten var uppäten, vilket ledde till mer illamående. Nu har jag feber. Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0