Having a break

Sitter med datorn och väntar på att få gå och äta mat. Meningen var att jag skulle kolla upp fakta om Nairobi nu, men så blev det förstås inte!
   Fast å andra sidan har jag (räknat från 10.50) inga lektioner på 4 timmar, så tiden finns ju där!

Idag är jag inte heller matvärd längre. Under föregående veckan var jag (och två till) tvungna att hjälpa till vid servering av lunch och middag samt städa efter kvällsfikan, så det ska bli skönt att slippa.

Jag kanske slänger in en uppdatering ikväll, men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev ditt rum godkänt vid städkontrollen ?

2009-08-31 @ 18:36:44
Postat av: Anonym

Blev ditt rum godkänt vid städkontrollen L?

2009-08-31 @ 18:43:56
Postat av: Simone

Det blidde aldrig någon kontroll.. blir nästa vecka! :P

2009-09-01 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0