Staring at the sun

Idag gick jag upp runt 11-12, bryggde kaffe, kollade datorn och satte mig sedan ute i solen. I och med att vi har byggt vår altan har vi nu delar av tomten som är helt insynsskyddad, så ingen överdel här inte. Jag vill bort med de fula bikinilinjerna!

Dessutom har jag kontaktat cdon och hört efter varför våran order blev annullerad. Jag känner mig lite sådär blond, eftersom jag använt mitt namn till min moders personnummer (man måste vara myndig för att få beställa), men nu är det i alla fall ordnat och en ny beställning är gjord!

Nej, nu ska jag sätta mig i solen igen. Det jag allra mest vill är att få lite mer färg i ansiktet (blekfejs liksom)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0