two weeks left

Idag kom Nina (min förra lärare) och hennes son Matteo hit. Vi åkte och mötte upp Pillan, Wille, Nelli, pappa och Ann vid personnebadet. Tanken var att syster också skulle vara där, men seg som hon är kom hon dit efter oss och tog även med sig sina kompisar Cissi och Mickis. Vad vi förstod innan vi åkte hemifrån var att det endast skulle vara Pillan, syster och barnen, men det blev en stor skara. Ja, som sagt!
   Mysigt hade vi det i alla fall. Pratade, fikade och umgicks helt enkelt!

På kvällen bar det sedan av till Nettan. Jag, moder och Mossberg gick dit och åt mat och umgicks! Innan maten tog vi oss faktiskt en promenad till Fruängen också. Då kände jag mig rejält duktig!

Nu är det endast 2 veckor kvar till jag åker till Kenya. Yees, nästnästa lördag bär det av till Arlanda. Sedan Amsterdam och slutligen Nairobi! Jag längtar verkligen, men önskar så att väskorna kunde packa sig själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0