Go Leopards!

Idag hade vi aktivitetsdag och jag var lagledare. Det var både holländska barn, svenska barn och vi på gymnasiet. Jag var lagledare för laget "Leopards", som bestod av de holländska barnen Odette, Lina och Mehdi, de svenska barnen Joel och Efraim samt gymnasieeleverna My, Harald och Anna. Vi var bland de sämsta lagen, men hade i alla fall jätteroligt!





Harald och My  Odette och Lina 

Under dagen fanns även ansiktsmålning och på eftermiddagen drogs en frivillig fotbollsmatch ingång (vilken jag självklart deltog i).



   







På kvällen blev det lite mys framför brasan och grillning av marshmallow.




Kommentarer
Postat av: raqqi

det borde vara förbjudet att ha så roligt! damn, jag ser att chansen att du inte trivs och kommer tillbaka till jul är minimala :S

2009-08-30 @ 00:46:43
Postat av: raqqi

jag tror att sannorlikheten att du kommer tillbaka innan jul är minimal :S

2009-08-30 @ 00:49:59
Postat av: raqqi

va fan! dumma blogg! skrev första och sen skulle jag kolla den och den var inte där så jag skrev en till och NU är ju båda där!!!

2009-08-30 @ 00:50:40
Postat av: Anonym

- najs pics !

2009-08-30 @ 00:57:16
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Simone

gagag, stöört! :P

2009-08-30 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0