Lost like always

Idag hade vi söndag. Visserligen saknades två av våra medlemmar (eh, kan vi kalla oss så?), men det var roligt i alla fall. Vi åt mat, illegal kladdkaka och spelade alias. Jättemysigt!

Innan jag hann komma hem till Moa vimsade jag omkring på moppen i Vårberg. Jag var väl osäker innan på om jag skulle hitta, men tänkte att det ändå inte kunde vara så svårt. Sedan hamnade jag i Vårby gård istället och bestämde mig för att erkänna att jag var helt borta. Det känns bara så typiskt mig det där!

Nu har också Raquel kommit hem efter att ha varit borta en halv evighet så imorgon kommer jag äntligen få träffa henne igen! Efter det att jag varit på "inför Kenya"-möte vill säga. Tror vi är tre eller fyra stycken som ska ses, vilka vi alla kommit in på reserv (och missat de tidigare informationsmötena). Det ska bli trevligt att se vad för sorts folk det är. Mindre trevligt att gå upp tidigt dock, men det är det nog värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0