Being social



Igår kväll träffade jag Johan. Vi åt potatisbullar (middag for sure), pratade och drack drinkar. Mysigt värre var det. Blev dock lite tagen på sängen (haha, älskar det uttrycket) när Nettan och Felicia kom förbi för att kolla på altanen. Inte något väntat besök, men det var trevligt att se dem!

                         


Idag satt jag återigen ute i solen och myste. Syster den äldre kom även förbi ett slag med Philip. Det blidde ett kort besök, men trevligt i alla fall. Vi pratade feces (bara för att det medicinska ordet låter mycket trevligare), ett samtalsämne som jag kanske inte brukar prata om. Alltid intressant dock!

   

På kvällen tog jag sedan moppen till Trångsund där jag träffade Joakim, Erik, Lille, Sofia och Terran. Vi lagade och åt tacos (jag med quornfärs förstås). Gott var det och roligt umgänge. Flummigt var det också!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0