One week left

Nu har jag äntligen lyckats slänga ihop en väska. Har ännu inte vägt den, men trots att den är överfull tror jag inte att den väger mer än 23 kg. Vad som återstår nu är att köpa lite mer saker, tvätta de sista kläderna (det blir fula kläder den sista veckan innan avresan) och sedan få väska nummer två färdigpackad!
   Det ska bli roligt att se om jag lyckas! Nu har jag visserligen försökt slänga ihop allt vad jag kan i väska nummer ett, men i princip alla skor kommer åka i väska nummer två. Intressant indeed, jag hoppas verkligen på att slippa packa om allting!

När jag nu packar märker jag att jag visst har en del av de där tjejiga egenskaperna. I många sammanhang undrar jag ofta om jag verkligen blivit rätt kön, men jag är övertygad nu om att jag verkligen är ämnad till att vara tjej!

Samtalen med annat folk om hur det kommer bli i Kenya leder alltid till samma slutsats "Vi lär ju märka det där nere". Just den meningen har kommit att bli ganska vanlig nuförtiden, och särskilt allt eftersom man får fler och fler frågor.
   Nu är det en vecka kvar och sedan åker jag!

...Och detta inlägg blev lite random, men det får ni leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0