Junction

Turen till Junction idag var trevlig. Passade på att köpa mig en handduk, några skolsaker samt dricka och chips. Efteråt blev det ett besök på Yaya coffee house där jag tog en double expresso milkshake. Jag kan säga att det inte satt helt fel, men nu i efterhand mår jag lite illa och har ont i magen (hmm, kan det bero på den där torkade frukten?).



Jag ock Kicki är dessutom numera hyfsat bra kompisar med en vakt som jobbar på Junction. James (som han heter) blev i alla fall väldigt glad när han såg oss, tog våra händer och skakade dem frenetiskt (vi hade hälsat och pratat med honom när vi var på Junction med boardingen). Tydligen hade han jobbat här på skolan tidigare, så han har nog inga mörka motiv!


Kommentarer
Postat av: Kickis "päron"

Jättekul att läsa din blogg. Ni får vara försiktiga med den torkade frukten och med killar som blir för glada...man kan ju få ont i magen av både det ena och andra! Kram

2009-08-28 @ 18:43:34
Postat av: Simone

haha, ja det förstås!

2009-08-29 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0