T-minus-6

Idag var jag och Davy och solade solarium. Jag vet dock inte om det gav särskilt mycket, men det kanske kommer (förhoppningsvis). Det var i alla fall läskigt framåt slutet för då började det låta jättemycket, så jag trodde den skulle gå sönder!

Idag har även Petter åkt iväg till Umeå för att hälsa på hans broder. Det blir lång tid innan vi ses igen, och när han åkte härifrån i lördags blev det som hastigast eftersom bussen kom precis när vi kom ut. Att passa tider är nog varken hans eller min grej. Fast det känns så lång tid med en vecka!

Det blir i alla fall till att plugga och vila massor nu under lovet! Tanken var att plugga första halvan av lovet och sedan vila, men jag har väl inte kommit igång särskilt bra. Skärpning Simone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0