I'm eighteen.. Or not!

Idag har vi varit upp på Storhögen! Det var trevligt att träffa släkten sin, hundar och islandshästar. Jag körde även lite bil upp och ned till Andreasgården två gånger. Det gick väl hyfsat bra för att vara första samt andra gången jag kör!
   Det bjöds på mat och Ruthstut (mm, så gott!). Efteråt rensade jag Andreasgården på mormors gamla medicinböcker samt en urhäftig beatlestavla!

På kvällen åkte vi sedan in till staden. Min moder skickade iväg mig och Julia först, utan att någonsin komma (förrän en timme senare). När de sedan väl kom fick vi ändå inte komma in, eftersom man här i Östersund är så fin att man inte låter någon under 18 år komma in, även fast de har målsman med. Det är fan lättare att komma in i Stockholm!
   Nu kan jag säga att jag är väldigt irriterad och längtar hem till kära gamla huvudstaden och mindre drygt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0