Just sitting with my book, chilling

Idag har varit en ganska händelselös dag. Började med att bli väckt av moder, för att sedan somna om. Efter det ringde pappa och väckte mig och jag bestämde för att gå upp. Främst för att jag var tvungen att städa lite innan jag och moder skulle åka till någon strand. Det blev nudlar till lunch (yes, jag är kreativ) och sedan en kopp kaffe. Plockade lite i rummet, tog undan tvätt och plockade ur tvättmaskinen. Så mycket mer hanns inte med!

På stranden satt vi inte särskilt länge. Läste litegrand och åkte sedan till City Gross för att handla. Nu har vi en del mat hemma, så förhoppningsvis kanske det kan bli lite bättre lunch hädanefter.
   På kvällen såg vi sedan på en Beck-film och nu är det dags att sova. Nattinatti gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0