Two beds

Nu var man då framme i Östersund. Jag känner mig rätt sliten nu. Så jobbigt att åka bil långa sträckor, det är så uttmattande. Det första jag och Julia gjorde när vi kom hem var att lägga oss i sängen och vila oss lite.
   Annars har vi väl inte hunnit göra mer än att äta. Grönsakspaj och kräftor blev det. Lika gott som vanligt, men jag känner nu i efterhand att jag inte borde ätit så mycket.

Nej, nu ska man försöka komma på vad man kan hitta på här. Vi får väl ta och ragga upp oss några snygga norrlänningar och sitta och dricka öl med dem. Även fast jag visserligen hellre dricker något annat, men det behöver de inte få veta innan.
   Yes, nu lever vi livet i Östersund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0