One street city

Idag bar det av till Östersund stad. Så litet jämfört med Stockholm och utbudet är inte heller det bästa. Vi gick väl mest omkring och klagade. Sedan tog jag mig en fika och Julia tog sig en taco-buffé. Det blev då inte mer än en deo införhandlad åt mig (glömde min i Stockholm, så det var väldigt nödvändigt) och en foundation samt foundationborste åt Julia.

Sedan åkte vi hem igen, vilade ett tag framför datorerna och gick sedan ut på konstrundan. Det finns en del minnen, men det är inte riktigt samma sak nu som det var för 10 år sedan. Mysigt var det i alla fall! Esther (hund/råtta) hoppade i plurret och jag plockade blommor.
   När vi kom hem åt vi och sedan körde vi kubb. Jag och Julia utklassade gamlingarna (moder och morfar), så vi fick oss en varsin kexchoklad och slapp diska. Skönt var väl det!

Nej, nu blir det att kolla på Beck och mumsa goda chips (vinägerchipsen in my heart).
   ...So long suckers! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0