Party like a norrlänning!

Igår var det fest med norrlänningar. Stoffe, Karin och Markus var väl de jag kände sedan innan, annars var det Stoffes flickvän och några andra kompisar till dem. Det var mysigt, även fast musiken kunde ha varit bättre. Det blev lite pokerspelande, prat och sedan ut på staden ner till Yranstråket. Idag var vakterna snällare, och frågade bara om födelseår när jag inte hade något leg.
   Sedan åkte vi hem med nattbussen, vilken är den segaste nattbussen jag har åkt. Tog oss runt en timme att komma hem på en sträcka som tar runt 10 minuter med bil. Men det är väl mysigt det också!

Idag ska jag och Julia åka och rida på Karins hästar. Det ska bli urmysigt, speciellt med tanke på hur längesedan det var jag red.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0