On the road

Just nu sitter jag i bilen på väg upp till Östersund. Har precis passerat Sundsvall, så det är väl ett tag kvar. Med datorn kan jag nog i och för sig överleva.

Igår var det fest med Erik och hans vänner (och lite annat folk). Trevligt värre var det, med prat och lite dricka (mer för andra i och för sig). Sedan blev det nattbussen hem, men innan det passade man på att ta en klase bananer. Nej, det var inte jag, utan en kille som heter Nicklas. Roligt att observera dock!
   Jag kom inte hela vägen hem däremot (eftersom man inte bör vara ute och ränna en vardag om man är från Segeltorp), utan stannade hos Erik. Visserligen var det bara mysigt så jag överlevde. Tidigt upp idag var mindre roligt, men det fungerade till slut. Dock kom vi iväg lite senare än planerat, men det var bara skönt så att jag hann duscha.

Nu sitter vi och lyssnar på lite sommarmusik och sjunger med. Eh, i alla fall jag, men det fungerar det också!
Nej, nu ska jag ta och sluta skriva. Uppdaterar när jag är framme eller imorgon, beroende på vad internet känner för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0