Masquerade

Idag har jag kommit igång med att plugga i alla fall lite matte. Jag måste dock lära mig mer innan onsdag, då vi har prov. Fast våran mattelärare är väl inte den bästa, och ingen i min omgivning har läst matte B, och kan hjälpa mig med det jag inte får in!

I övrigt har jag letat mobil idag, men det är svårt att hitta någon man gillar. Alla mobiler är så dyra, har små knappar eller är med lucka. Meningslöst med alla nya modeller, de tänker bara på att få in allting i dem (musik, kamera) och att de ska vara tunna samt snyggt designade, men vad bryr man sig om det när de går sönder på en gång? Jag skulle lagat den jag har, om det inte hade varit dyrare än att köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0