You're in my mind every day

I måndags fyllde Nelli år. Min brorsdotter fyllde hela två år! Tänk så mycket av hennes uppväxt jag kommer missa. Ett helt år! När jag kommer hem är hon nästan tre. Nästan lika gammal som brorssonen Wille är nu.



Dessutom missar jag hela första året av Philip, systersonens, uppväxt. Det är verkligen tråkigt!

 



Tänkte lägga in lite blandade djurbilder för syskonbarnens skull. Lite roligare för dem att se än för alla andra kanske. Ja, om man räknar bort syster Anna förstås!

Nairobi National Park:



















Teambuilding, Nanuyuku:





Nairobi National Museum:











Kommentarer
Postat av: Petter

GAAAHHH!!!!! Ormen mot rutan! I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!!! Hatar ormar :(

2009-09-24 @ 22:01:06
Postat av: Simone

de är sööta! <3

2009-09-24 @ 22:45:26
Postat av: Pillan

Vad söt du e! ... å du är i deras tankar, Wille frågade efter dig när vi hade kalas, han undrade vart du var och varför du inte kunde komma.....

Det ser verkligen ut som om du har det fantastiskt och det låter på ditt" skrivande" som att du trivs. Må så gott, alla hälsar till dig. Kramar i massor från oss

2009-09-25 @ 22:30:35
Postat av: Simone

Ja, man vill ju inte att de ska glömma en! <3



trivs gör jag alright, så det är trevligt! :)

2009-09-27 @ 21:25:37
Postat av: Största syrran

Åhh Zebror, giraffen var oxå najs.

Har inget emot ormen å de andra djuren,men såna har man ju sett.

(Jag är såå avundsjuk!!!!)kram

2009-10-02 @ 15:14:37
Postat av: Anonym

Såklart du är! :) Inte särskilt oväntat heller ;) Synd att du inte kommer ned!

2009-10-03 @ 01:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0