going out

Jag har varit dålig på att uppdatera på sistone, men det har blivit mer i skolan nu. Därför får ni ursäkta, och förstå mig!

Nästa helg åker vi till Masai Mara, vilket är en väldigt stor safari! Jag har hört att denna ska vara väldigt speciell, så om ni inte fått uppdatering innan dess, får ni nog det med största sannolikhet efter nästa helg!

Idag var vi återigen ute. Denna gång på ett ställe som heter The Loft. Eftersom vi åker dit så tidigt jämfört med de andra (vi åker när folk kommer) så var det ganska dött, men vi är trots allt runt 50 svenskar på internatet, så vi hade det roligt i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Simone Berg

Fantastik vilka fina och informerande bilder och text du skickar.

Här är det inga förändringar, Jag och Ester tar våra promenader som vanligt, hon mår bra.Ha det så bra och sköt om dig. Kram Bengt.

2009-09-22 @ 17:02:06
URL: http://bestillmyhheart.blogg.se/
Postat av: Simone

Tackartackar! :)

2009-09-24 @ 07:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0