Happy Birthday!


3/9 2009

Imorse när jag vaknade stod det ett glas juice och en banan utanför min dörr. Tack så mycket Kicki, det värmde verkligen!
   Idag fyllde jag år, men det kändes inte alls särskilt mycket. Man blev inte väckt på morgonen med födelsedagslåtar och firande från mamma och syster. Det blev ingen frukost och bakelse på sängen som vanligt. Inget av de här förberedande sakerna inträffade, eftersom det inte blev en sådan stor sak.



På eftermiddagen åkte vi, för första gången för mig, till Yaya shoppingcenter. Det blev tyvärr en väldigt kort tur, med inhandling av godis, chips och ett par strumpor. Alla rena strumpor är slut och min tvättid imorgon går bort på grund av att vi åker bort på teambuilding. Som tur var kom jag (genom hjälp av Stefano) på att jag faktiskt kan använda mina ridstrumpor, så jag slapp handtvätta ikväll.

Efter middagen blev jag firad med sång, hatt, födelsedagstuta och bakelse av finfinaste gänget. Kicki, Lovisa, Anja, Jenny och Louise var de som låg bakom, men även Klara och Fredrika stämde in i sången. På samma gång var det en avskedsfest för Louise, som tyvärr åkte tillbaka till Sverige igen.
   Jag, André, Madde och Lovisa följde med till flygplatsen och vinkade av.  Det var verkligen tråkigt att vår enda örebroare åkte hem, hon kommer bli saknad!


Kommentarer
Postat av: raqqi

om jag ska vara ärlig så önskar jag att du hade åkt med henne :( men du vet redan att jag ville så, så det är ingen överaskning :D varför åkte hon?

2009-09-07 @ 17:38:09
Postat av: Anonym

Åhh vilka underbara klasskompisar du har,men å andra sida så är du rätt så underbar själv oxå L

FORTSÄTT HA DET ROLIGT!!!!

är oxå nyfiken varför Louise åkte hem

2009-09-07 @ 19:53:11
Postat av: Simone

haha, jamen såklart jag vet!



De är underbaraaa! <3 haha, men inte bara klasskompisar, men internatkompisar! ;) hon åkte hem för hemlängtan och för att internatlivet inte riktigt var någe för henne! synd värre! "/

2009-09-08 @ 21:02:16
Postat av: raqqi

har inte du hemlängtan?!!

2009-09-10 @ 17:54:47
Postat av: Simone

nee :D

2009-09-10 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0