Back on the horseback!

Idag hade vi friluftsdag. På förmiddagen spelade jag fotboll, vilket inte alls var särskilt roligt. Det var ganska mycket egospel, och då tappar jag suget rätt rejält.

På eftermiddagen red jag på Karen Riding School. Det var finare hästar än vad jag tänkt mig, inte alls så spinkiga och ovårdade som i mitt huvud, även fast många av dem saknade hull.
   Man kan ju säga att det inte alls kändes som att det var nästan 2 år sedan jag slutade rida, förutom att balansen är värre. Sitsen är ju inte heller sådär super, men det har den väl aldrig varit heller!



Jag tror att ridning ska bli en av de aktiviteter jag håller på med nu en gång i veckan, men jag vet inte riktigt. Har rejält ont i rumpan nu och dessutom är jag trött och har värk i höften och ryggen. Ja, sadlarna var inte alls särskilt bekväma, så jag känner att det kanske inte är det bästa.
   Fast å andra sidan är det väldigt roligt, så jag får se!

Nu är internet segt och det går inte att få upp fler bilder, så detta får räcka. Det kanske kommer en bilduppdatering imorgon!


Kommentarer
Postat av: raqqi

ser ju ut som en fin häst! klart du ska börja rida! du måste ta om allting! på sommaren ska du och jag ha en race ju ;)

2009-09-02 @ 23:08:46
Postat av: Anonym

Jodå, hyfasat.. hahah, jamen jag vinner iaf! ;)

2009-09-07 @ 16:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0