Life is unfair

Det var längesedan jag skrev här nu, men har verkligen ingenting särskilt att säga. Var i Diani över påsk och hade det jätteroligt. Sola, bada, äta och vila under dagarna och sedan festa på kvällarna. Till och med inpå natten varade det nu. Kändes ovanligt och skönt att inte ha någon tid att tvunget passa!

 
(Bild av Anja Ohrankämmen)

Annars är det väl mest skola just nu. Fast piercade tungan gjorde jag ju i och för sig!

Så hände något oväntat, som gjorde att jag för första gången här i Kenya verkligen önskar att jag vore hemma i Sverige istället. Kanske inte till så jättemycket hjälp, men i alla fall där. I närheten. Det känns tungt att inte riktigt veta, men jag önskar så att allting ska gå bra, liksom ordna sig till det bästa.



..Ninakupenda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0