Going on Holiday!

Sportlov, here we come!

Så hade vi fysikprov dagen innan lovet. Och ingen hade fattat något om vad vi höll på med i Fysiken, men vi skulle tydligen ha prov ändå. Under provtiden satt alla och stirrade på varann med blicken ”Det här går inte”. Vet inte hur många suckar jag hörde under den timmen.
Simone var först ut. När jag suttit en kvart extra och kände att jag gav upp så lämnade jag in mitt prov och gick ut. Ute på grusplanen kommer Simone springande mot mig i solljuset, skriker ”LIIINAAA”, snubblar på en sten och faller pladask. Jag sympati-ramlar ner på gruset och vi ligger där och bara känner fan vad dåligt det gick. Men nu är det lov. Lov!

Detta var Linas blogginlägg idag, så kika in på http://annaochlina.webblogg.se/!




Som ni ser ovan startade sportlovet lite mindre lyckat, men nu blir det att njuta av ledighet i en vecka. Plugga ifatt lite blir det väl också till, men i alla fall!

Åh, denna dag var efterlängtad speciellt eftersom groundingen upphör att gälla halv nio ikväll. Nu blir det en rolig helg ute och sova över hos en kompis från och med ikväll

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, I love us!

2010-02-20 @ 09:28:36
Postat av: Mamsi

Mähhää... var är ditt blogginlägg då ;-)Nått har du väl att skriva om ;-p

2010-02-23 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0