Grounded

Idag är det alla hjärtans dag- valentine. Här i Kenya är det ganska stort, hjärtan hänger lite här och där inne på junction, särskilt vid nakumatt. Man säljer rosor och choklad. Jag själv sitter hemma och försöker plugga. Som vanligt går det inte särskilt bra. Blir mest att man kollar runt på facebook och andra onödiga saker.

Det som är allra tråkigast är att jag inte heller har möjlighet att lämna skolans område om jag så hade velat. Ja, jag har lyckats bli groundad. Lite sådär onödigt, men ändå ett faktum. Igår fick jag missa ett väldigt stort event. Meningen var att det skulle hållas på The Loft, men det var något sorts missförstånd så det hölls på Double Inn istället. Tänk att jag missar två utekvällar på Double Inn i rad, det är verkligen inte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0