Chilling

Jag blev ombedd att slänga in ett inlägg, så här kommer ett. Inte långt eller ens särskilt innehållsrikt, men i alla fall något. Kenya är fortfarande underbart, och nu mer än någonsin känner jag hur mycket jag skulle vilja stanna ytterligare ett år. Då utanför boardingen, så att man inte skulle vara lika bunden till alla dessa regler, delandes en lägenhet med någon. Så är någon sugen säg bara till!

Hur som helst har det inte hänt särskilt mycket på sistone. Mest festande på helger och serie-kollande på vardagarna. Och just det, i onsdags far det iväg till Mt. Kenya, vilket man skulle kunna tro är händelserikt, men då jag, bland några andra, valde att stanna vid foten, var det inte mycket mer än bussåkande, matätande samt väldigt mycket prat och skratt. Väldigt skön och avkopplande veckoslut, och bäst av allt: ingen skola! Hoppas ni har det underbart och tveka inte att skicka brev. Känns lite tomt när alla andra får brev var och varannan vecka, medan mitt fack återstår tomt. Adressen är:

Simone Berg Swedish School
P.O.Box 21324
00505 Nairobi, KENYA

Nu väntar jag mig att facket fylls dagligen (eller i alla fall ibland) av fina brev från er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0