Girls just wanna have fun

Spanskalektion. Otaggad! Skulle hoppat av kursen om jag bara inte hade tagit mig igenom en hel termin redan, jag önskar att jag hade valt att göra det förut, men visst lät man sig övertalas att stanna. Liksom pinas två gånger i veckan. Just nu är det meningen att jag ska plugga, vi fick sätta oss var vi ville. Jag valde att sätta mig här, och såklart gör jag inte vad jag borde. Tänkte att jag ska läsa lite nu istället.

I Lördags var i princip resterande på boardingen uppe på Mt. Longonot. Förmiddagen spenderades med att leta jobb och sedan kolla på Bones med Rebecca. Eftermiddagen spenderades med en tripp till Yaya med Klara för att leta böcker. Jag fann en bok av Meg Calbot, något barsnlig antar jag, men förhoppningsvis bra nog att läsa utan att behöva anstränga sig för mycket. På kvällen gick vi sedan ut och hamnade på en klubb och firade någons födelsedag. Vi avslutade med att sjunga kareoke. Det var jag, Jackie, Rebecca och Jenny A; och vi sjöng en väldigt alternativ version av "Girls Just Wanna Have Fun". Inte alls vad man väntat sig, men vi lär ändå aldrig mer se någon av människorna vi träffade där i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Matte

Tja ba! Man kan inte nå dig på msn! Vi kommer iallafall den 27e fick du ledigt mån-tis?

2010-01-28 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0