Long weekend

För lite mer än en vecka sedan kom Matte och Pillan ned. Det var verkligen jätteroligt att se dem, men visst kunde jag bli riktigt irriterad på brorsan. Allt som vanligt alltså! Vi åkte till Zanzibar där vi solade, badade och njöt av värmen. Det allra roligaste var dock att dyka med delfiner, men jobbigt måste jag säga att det var! Hoppa i, simma efter delfinerna och sedan upp igen. Inte så mycket vila emellan, men det var det värt.

När vi kommit tillbaks hem till Nairobi åt vi jättegod sushi på Furusato. Verkligen underbart gott, och värt varje öre. I övrigt åkte vi till City market och Toi Market för att inhandla litegrand.

Under fredag morgon åkte de hem och jag hjälpte Rebecca med hennes projektarbete. Meningen var att jag skulle hjälpa till hela helgen, men under lördagen var jag så trött på allt och ville bara ut, så det slutade med att jag följde med de andra till Club Barn anyway.


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Har du nån mintchoklad???

Tänk på att svara utan falsett!

2010-03-08 @ 19:14:00
Postat av: Pillan

HEJ å tack för senast. Var så himla mysigt att vara hos dig, längtar tillbaka... Vi får ta och skicka över bilderna till dig nån dag snart. Hoppas att du mår fint. Kramar från oss, barnen skickar massa blöta och snoriga pussar : )

2010-03-14 @ 19:40:12
Postat av: Simone

Brorsan: hahah, det är bara du o familjen som utsätts för falsetten..



Pillan: Tack själv, var jättemysigt verkligen! :) Ah, blöta o snoriga pussasr mottagna! :D saknar er <3

2010-03-26 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0