the home that doesn't exist

Nu är det endast två dagar sedan blir det till att fira. Det blir att köpa tårta, samla vänner och öppna en champagneflaska (även fast jag egentligen inte dricker champagne), för på fredag är det nämligen slut på fysik A-kursen! Jag har sett fram emot denna dag en lång tid, alldeles för lång tid! Ska bli skönt att få vila från fysik ett tag. Sedan att jag blir tvungen att läsa B-kursen i trean ska jag förtränga ett tag.

Vad har mer hänt sedan sist. Inte så mycket faktiskt. I fredags såg jag, Lina, Anna M och Ebba på en pjäs på Hillcrest där Boris och Roie (och andra random människor förstås) medverkade. Pjäsen i sig var väl inte sådär jättebra, men skådespelandet måste jag applådera. Nu kommer dock en rolig sak. När det sedan var dags att lämna skolan och åka till Double inn trodde vakten på Hillcrest att jag var en av deras inneboende elever som försökte rymma därifrån. Jag sa om och om igen att jag var elev på svenska skolan, men det tog ett tag innan han fick in det i sin hjärna. Sedan åkte vi i Boris något så överfulla bil, vilket slutade med punktering. Efter ett tag kom dock en taxi och hämta upp oss och vi kom slutligen fram till Double Inn. Det var en rolig kväll!

På lördag chillade jag bara med en kompis, kolla på film och åt pizza, väldigt avslappnande faktisk. Sedan dess har det varit Veronica Mars och plugg som gällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0