22 days left

Sakta men säkert kryper sig dagarna fram. Eller ja, denna dag i alla fall, resterande går i rasande fart. Vi har mycket i skolan just nu, ändock är det ingenting alls idag. Självstudier på biologi imorse, utbytt matte-lektion mot fysik-lektion just nu samt ingen engelska eftersom jag redan gjort muntliga nationella. Det enda jag egentligen har som är något av en lektion är u-landskunskap, och där ska jag ändå bara lyssna på föredrag, själv har jag mitt egna nästa fredag.

Så även om jag helst hade sluppit blir det att göra klart lite olika inlämningar idag. De måste göras eller hur? Just nu sitter jag med Biologi B, skriver om njurarna och njurinsufficiens, inte mer än någon sida kvar att skriva, men just den sidan är vad som känns mest jobbig, analysdelen. Efter det blir det nog att slänga ihop ytterligare några meningar till spanska-inlämningen för att sedan gå tillbaks till rummet så att datorn får laddas upp igen och jag kan belöna mig själv med ett avsnitt Ben 10 Alien Force. För er som nu undrar vad det är så är det en serie som går på Cartoon Network, och som jag, tro det eller ej, fastnat för.

I eftermiddag går det av en tur till Village Market och Masaaimarknaden. Det ska bli roligt att få införskaffa sig de sista, antagligen, kikoyen, lite smycken och sådant. Nej, åter till arbete, datorn dör tidigare än vad jag trott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0