Partly cloudy, chance of rain

Idag är det "Den stora dagen" , för lägerdeltagarna på Rocklösas gröntkort-läger år 2008. De ska nämligen skriva provet. Provet vilket jag för 3 år sedan helt mirakulöst klarade av. Det är lite nervositet, men annars är allt som vanligt. De tränar på sina kadriljprogram nu på morgonen, och kör gymkhana på eftermiddagen. Åh, vad jag skulle vilja vara med på gymkhanan! Om vädret tillåter kanske vi också åker ut till ön. Jag har visserligen ingen direkt lust att göra det, men man blir nog så illa tvungen om så är fallet!

Imorgon är sista dagen för detta läger, och sen på fredag börjar ett nytt. Avancerade lägret, eller ja ungdomsläger som det så fint kallas nu. Ska bli intressant att se vilka människor som kommer då, och hur människan jag ska jobba med då är. Jag hoppas att det kommer bli lika trevligt som detta läger, för då går det fortare och man har fortfarande roligt! Nu måste jag sätta på potatis, så ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar dig Simone <333

2008-08-06 @ 13:40:01
URL: http://johaaansson.blogg.se/
Postat av: Simone

åh, älskar dig också! :)

2008-08-06 @ 15:14:05
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0