The show must go on

Nu börjar det närma sig. Bara några timmar kvar av idag, sen imorgon! Ja, imorgon börjar jag skolan! Tullinge gymnasie, NV- medicin! NV08C, heter min klass. Jepp, jag är nervös, fast mest pepp! Det ska trots allt bli väldigt roligt, och jag har i alla fall pratat med två stycken som ska börja i min klass. De verkar helt ofarliga, och något jag skulle kunna umgås med, så det känns skönt! Hur som helst, ska jag även provrida en häst. Det blir på Fredag, så det är jag också lite nervös inför! Det är inte likt mig att vara nervös. Om jag inte ska tävla förstås, men det ska jag ju inte! Jaja, det finns massor med roligt just nu. Imorgon börjar även kören, och jag får träffa Lille. Det har jag ju inte gjort på år och dagar, så jag längtar verkligen! Sen ska jag åka till Nettan och äta tårta, för hon fyller år. Mumsfillibaba! På Fredag är det återträff med en del från gamla klassen. Åh, vad jag saknar 9a! Nejmen, nu ska jag kolla på vårt hus, som kommit ut på internet. Det är officiellt till salu!


Kommentarer
Postat av: Lille

Åh sötis =D vad gullig du är, det var ju kul att träffa dig fast det blev lite kort.

Och skönt att det gick bra med gymnasiet idag också :)

2008-08-21 @ 21:15:39
Postat av: Simone

jo, lite kort! "/ men vi träffas på tors och sen...BERLIN!!!! :D:D:D:D:D:D <333333 vi kommer ha massa skoooj!!!

2008-08-25 @ 22:50:42
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0