Homecoming

Är hemma från Rocklösa nu. Internet lade av efter första veckan, så det blev inge mer inlägg. Andra veckan jag arbetade, alltså ungdomslägret, måste jag säga var trevligare! Är inte sådär jätteinne på att skriva en sammanfattning, men jag arbetade med en tjej som heter Emelie, och vi hade jättetrevligt, fast vi jobbade lite ineffektivt ibland! Sen träffade jag även världsabästa Julia Weber, som är precis lika mycket av en gris som jag, fast på ett annat sätt! Det var även mycket annat trevligt folk där, och en jättesöt häst vid namn Maya kom dit. Alla blev nog lite smått kära i henne!

Jag känner att jag blivit van vid att sova tidigt, så jag ska nog slumra snart. Först ska jag bara prata lite mer med mina kära kamrater!

Kommentarer
Postat av: Julia W

Maia är hästen som är gjord av guld <3

Jag är van att sova typ.. 12.. jag är trött >: och jag kunde inte sova ordentligt med dig i sängen XD

2008-08-15 @ 00:34:31
URL: http://revengebastard.blogg.se/
Postat av: Simone

möhö, jo.. eller hur! nu är jag pisstrött, men är vaken ändå liksom! :O öhrm, ska sova nu (a).. Jag sov inte sämre med dig, än de andra nätterna :P det var bara massa mysigt! <333

2008-08-16 @ 03:23:00
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Julia

Mysigt ja <33 Men du tog allt täcke D:

2008-08-17 @ 00:43:37
Postat av: Simone

moahaha, I did, didn't I? :O Det var meningen! Nee, skulle aldrig göra med flit! <333

2008-08-17 @ 01:40:33
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0