Fear

Imorgon drar det av till Berlin. Det känns väldigt trevligt, men ändå känns det väldigt fel. Att åka just nu, när jag inte riktigt kommer kunna ha så roligt som jag skulle vilja. Fan alltså! Hur som ska vi vara i flemingsberg 14.45, och innan det ska jag växla pengar. Jo, jag tog ledigt från skolan idag också, eftersom vi ändå bara har ettornas dag. Visserligen kanske det hade varit rätt roligt, men ändå!

Snart är det min födelsedag, fast det är väl inte direkt heller något jag känner mig särskilt exhalterad inför. Jag kan inte komma på vad jag ska önska mig, för allt jag vill just nu är att få vara med dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du hört något mer o Julia gumman?

jag hoppas att du mår bra och att jag får träffa dig igen snart. Älskar dig

2008-08-29 @ 11:41:00
URL: http://johaaansson.blogg.se/
Postat av: lille

jag testar bara ju =D

2008-09-05 @ 20:06:01
Postat av: Simone

testar vadåå? :O

2008-09-07 @ 15:52:54
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0